BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 11, 2011

.:Mari Bersenam:.

Lately nie sumpah sibuk memanjang....
ape ntah yang disibukkan...
nak kate anak ramai,satu pon xde..kawen pon blom..tapi sibuk nye teramat la sangat!
penat wei...ade jek bende kne buat, xsempat nank berseronok-seronok....
sebab aku nak lari dari kesesakkan kroje yang bertambun....
aku pon berlari ke tempat pertapaan yang terletanye di sebuah gua~~~
Dalam gua tu, terdapat pelbagai alat2 exercise weh....!
aku nie haaa jakon la cket...al-maklom laaa~
cket2 nk amek gambo...bkn nk work out!
hampesss..T_T..
bukan ape, berat aku da naik disebabkan makan tanpa henti mase wat kije..
asal ngadap lptop aku makan macam2 bende..
sampai da tergigit wayar charger pon tak perasan gaknye!
oleh yang demikian, bagi menurunkan sedikit berat badan, aku pon g la cni...



Hohh!!!! aku tak mampu nak angkat bende tuh!!!
ko nampak jek kecik,tap ley tahan gak beratnyeee.....~~~


sebenarnya masalah kegendutan dalam badan aku puncanya kat kaki jek...
tu kne work out cket part nih...
ade sesiape tawu tak cmne nk kuwuzkan kaki??
huhuhuhu...
aku ase dlm 60 jek kot kalori aku ilang sepanjang2 work out nih...
maklomlaa,jakon tgk brg2 nie sume kan....
owh,mesti korang tertanya2 kan kne baya brape ek?
tak mahal la...RM 10 jek skali msok....
tapi kat cni barang dye xbyk mane,klw nak bajet dwet aku sarankan jogging jek...
banyak gak kalori ilang kat ctu~~
akhir kata...
MINDA YANG CEDAS LAHIR DARIPADA BADAN YANG CERGAS!
JANG MINUM AIR BERGAS!!
daaaaaa~~~~~