BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 31, 2010

.:Cold Inside Out:.

Yoo Peepss!
I'm in Alaska right now!!
hahhahahahaha..
just joking~
it's so cold out there because past few days it was raining not stop..
ceit!
ckp omputeh lak aku ek...yelahh...sejok kan!
tp kt korea sejok gak ek, xsmstinyee kne ckp bi...
saje jelahh...
kang jgn nk wat gossip lak..stkt 4-5 baris tu kang jd bahan..
pza da tliz blog dlm bi...poyo la minah uh..
bia lah!
ko xske..ko blah...jgn bace!


mmg aku sejuk diluar dan dingin di dalam~
phm x mksud aku??
tawar hati dah..
aku sedar, aku menumpang.............
asal aku kate aku mnumpang lak kan??
sbb aku xde kpentingan!
ptolongan aku bagai susah nk dterima...
mungkin ptolongan tu xsberape...
dan xlayak utk aku tlg ko...
xpelah, aku dah cube yg terbaik~~
garang ke aku nie...
mke aku bengis sgt ke??
takot ke nk ckp dgn aku....
eh..ntah lah...bingung aku pk~
klw nk ckp, slow talk dgn aku...
aku boley dbawa bincang laa...
klw aku sala, tegur laa..
ke, sanggop tg aku hanyut dlm dunie aku sndiri yg sesat tu??
kate kawan...ape niee...!
huhuhuhu...
btw, lawa x wallpaper baru aku?
klw penin tu sowie laa..
aku miang sangat nk tuka..then abes sume da ilang!
cess!

Thursday, October 28, 2010

.:Suratan Atau Kebetulan:.

Ceit...!
title mmg xley blah an..~~~
bosan r study,lgpn blog aku ni lame dah xberentri kan~
ok, aku nk jwb la ptnyaan korg sal khilangan aku...~
maybe ade yg xkesa..even xpasan pon aku ilang..hahahah!
kpd yg caring sal aku, thanxz a lot keyh!
aku balek aaa kwn2...~~


balek secara emergency...
aku siap da bli mknan byk2 nk wat stok 4 ari coz member2 aku sume balek~
kang kebulo lak an dok sorg2 lam blik..
dan2 plak bpk aku kol soh balek....
tp knape!!!!!
knepe tibe2~~~~~


sampai jek uma, sume brg2 da siap~~
ape nieee....
sape plak masok minang aku nie~~~
wat susa2 jek..
ish~~~


ummm...aku terima dengan hati yg redha~~
patah tumbuh hilang berganti..~
mlm tu de majlis khatam Al-Quraan~
semua org gembiraaa...
tak ketinggalan aku...
sape la dye gaknyee kan??
aku kenal ke??
dye knl aku tak???
cne la rupe dye ek??
eh, xpe ke cmni...??
boleh ke??
mcm2 psoalan timbul lam otak aku~
kwen mude nie besh ke??
eh, aku blaja ag....~~

yelahh...xkn nk wat mke plak an..
kne la bergembira di hari bhagie~~
psiapan sume da wat...
tnggal tggu tuan punye badan jelah~~

Selamat Tinggal Pujaan Ku....
Ku doakan Agar Kau Bahagia...
Semoga Kita Berjumpa Lagi....
....
...
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Oppppsss....~!
terlebey sudaaaaa...
bukan aku la yg kawen....!
kazen aku!
hahhahahahahahhahaha~
lu kena beb!!!
kpd yg dah tawu tu..klw tbace, wat2 la tkejot~
hehhehe....
bosan r stadi..cmni bwu besh!
jangan mara aaaa~~~

Tuesday, October 19, 2010

.:Real Punye Suka Duka:.


Sahabat..kawan..bff dan sebagainye lah~
susa nk dpt kwn yg real punye susa dan senang..
walau mcm mane kurang skali pun kwn tu..
tp kite boleh terima dia..dia adalah kawan kita~
mungkin ade yang rase dirinya xperlukan kawan..
boleh ke???
sebenarnya, kita mmg perlukan kawan atau teman..
mungkin xbrapa serasi...
perlu bertolak ansur agar serasi slalu..




Bila da syok bkawan..
kdg2 ade terasa hati, ade rase iri hati..dengki..
sng cite, sifat2 yg xelok la...
ase nk lebih sume...
ase nk jadik yg terhebat...
itu lumrah manusia..
klw kita tersedar sifat tu ade dalam diri kita!
byk2kan istigfar....
percayalah, kite akan rase kemurnian bersahabat klw xde prasaan tu sume!
dlm2 kite bduke, kdg2 ade kwn yg bgurau sakan~
hilang kejap masalah...semua ketawa~
itu lah kwn suka, itu jugak lah kwn bduka..
ahaaa!!
jagn lupe...tu jugak lah kwn yg dimaki hamun..
kwn tu jugak lah yg diumpat dicaci..
kwn tu jugak lah yg kita pinjam dwet bile susah..
kwn tu jugak lah yg kita tuduh membawa masalah...
dan kwn itu lah kdg2 menerima kita disaat bduka~
jadik....ingatlah kawan2~
"BUAT BAIK BERPADA-PADA BUAT JAHAT JANGAN SEKALI"
pesanan dari ubat batok cap kelapa laot afreka =D







Wednesday, October 6, 2010

.: Agar Kau Selamat Sentiase:.

tiada sambutan mahu pun kejutan..~
tiada pemberian atau kiriman..~
hanya utusan sebagai tanda ingatan..~

-SELAMAT HARI LAHIR MUHAMMAD ARIF-