BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 5, 2009

.:Beberapa Hari Selepas Kejadian Itu:.


Beberapa hari selepas kejadian..
aku cube utk senyum~
tapi kan...
setiap kali aku nak senyum..
aku ade rase sdey..
aku sdey sgt2..
wlupn da 3 ari bende nie jadik...
tapi aku still xdpt ilangkan rase tu..
maybe dye rase saket kot..
ble nak makan..
aku kne beringat..
da xley men blasah je..
tkene gigi tu...
saket taw...
inilah namenye dugaan ALLAH kat aku..
ble2 je senyuman nkte boleh diambil coz kte adalah hambanya...
kte seharusnya menerima dugaan-NYA dengan redha dan tabah..
tapi aku??
aku sangat sdey!!

mmg la bg certain orang..
it;s not a big deal..
tapi bagi aku???
tapi aku blaja terima ape yg terjadi..
kwn2 aku pn support aku sangat2..
dorg slalu senagkan ati aku..
aku xley bsendiri stakat nie..
mesti kne ade someone beside me..
klw tak....
aku...
[M][E][L][A][L][A][K]
maklomla~~
aku kan jiwakaca....
hik3...
ummmm...
aku kan ske amek2 gmba...
so, agak susa la nk dptkan right position lpz ilang half gigi tu..
tp xpe...
aku berusaha keras utk memastikan gmba aku jadi lawa mcm dlu...
and..
i;m tryin to smile again....
thiz is coz of my fwen!!
thankz...
nak tgk tak gmba aku snyum pas kejadian tu...
tp jgn ktawekan ae..
tgk la nie... ok tak??
lawa x??
ok la tu kan..
dah lawa la tu...
bersyukur dengan apa yang ada..

xpe, nty elaun msok, aku nk g repair..
xya jdkan lawa,ilangkan saket dye pown jadik la...



No comments: