BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Sunday, August 2, 2009

.:Teater 20 minit:.


elllooop~~
ketemu lagi kita ya..
alhamdulillah..
saket2 pown~~
sempat gak aku bejalan-jalan...
wheee~~
ari sabtu aritu..
claz aku djempot khas utk g nengok teater seyh~
unit major BM la katekan~~
hohohoohho...
sooo..
kteorg pown dtang la ..
dye wat kat TER..
alaaaa...
Terengganu Equestrian Resort..
yg dkt ngan masjid terapung tu laa..
yang wane puteh tu..
haaaaa..
kat belah blakang dye..
kat ctu laa..

haaaa....dorg nie la yg menyetatkan teater tu~~


act, agak ngantok la tyme stat tu..
aku ase laaa..
coz aku kan dmmm....
tapi aku tgk org len pown mke layan bosan an..
hahahhaha..
tapi ble kua sorang cewek namanyeeee..
[F][A][T][U][Y][A][H]
sume bukak mate...
hik3~
Fatuyah merupakan seorang isteri yang curang di belakang suaminya..
uhuuuu~~
kre nusyuz la tu...
akhirnya dye diceraikan..
dye insap n nak g MEKAH..
dye kate la..
tapi..
siyez aku cakap..
sonok ah mlm tu~

No comments: