BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Thursday, September 3, 2009

.:Gigi Aku Da Tumbuh Taw:.

korang2~~
aku g klinik gigi...
da gg aku saket..
pegi la klinik kan...
huuu..
tibe kat spital ase cuak plak dade nie..
mane le aku pna g klinik gg sejak2 da abez skola nie..
huhuhuhu..
da gg xsaket..
datang2..
kne amek no...

3009 seyh..
riban2 no dye..
hahahha..
xde la lame mane pown tggu...
kejap jek..
dan haselnyeeee...
sangat la memberangsangkan..
wahahahhahahhaa...
nak tgk???

tengok2...
gigi aku da tumbuh..
huhuhuhu..
alahamdulillah~~
aku bsyukur sgt..
act,sejak gigi aku pata..
aku tawu bhawe kcntikkan nie sume hnyelah sementare..
aku kne la redha khilangan gigi tu...
walau la gigi aku xlawa pown kan..
tapi ALLAH bg aku pluang kdue..
pulang balik gigi aku..
soooo~~
aku ley cnyum mcm dlu lagi..
tapi da lpe cne nk cnyum cnyum coz da bese ttop mlot..
kawan2..
jika anda rase diri anda lawa..
jangan lah riak dan sombong..
kcntikkan hanyalah pinjaman daripada ALLAH..
bile2 mase DYE ley amek taw..
doa la bnyk2 yerk..
hehehhehe..
kan da kua tazkirah haku nie...
ok2..
da lah..
tatatataaaa~~~

No comments: