BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 31, 2010

.:Cold Inside Out:.

Yoo Peepss!
I'm in Alaska right now!!
hahhahahahaha..
just joking~
it's so cold out there because past few days it was raining not stop..
ceit!
ckp omputeh lak aku ek...yelahh...sejok kan!
tp kt korea sejok gak ek, xsmstinyee kne ckp bi...
saje jelahh...
kang jgn nk wat gossip lak..stkt 4-5 baris tu kang jd bahan..
pza da tliz blog dlm bi...poyo la minah uh..
bia lah!
ko xske..ko blah...jgn bace!


mmg aku sejuk diluar dan dingin di dalam~
phm x mksud aku??
tawar hati dah..
aku sedar, aku menumpang.............
asal aku kate aku mnumpang lak kan??
sbb aku xde kpentingan!
ptolongan aku bagai susah nk dterima...
mungkin ptolongan tu xsberape...
dan xlayak utk aku tlg ko...
xpelah, aku dah cube yg terbaik~~
garang ke aku nie...
mke aku bengis sgt ke??
takot ke nk ckp dgn aku....
eh..ntah lah...bingung aku pk~
klw nk ckp, slow talk dgn aku...
aku boley dbawa bincang laa...
klw aku sala, tegur laa..
ke, sanggop tg aku hanyut dlm dunie aku sndiri yg sesat tu??
kate kawan...ape niee...!
huhuhuhu...
btw, lawa x wallpaper baru aku?
klw penin tu sowie laa..
aku miang sangat nk tuka..then abes sume da ilang!
cess!

8 comments:

tia said...

sabar sabar ;))

-gadiskaca- said...

thanxz tia~~~
=D

hiro said...

hot giler..hhaa

-gadiskaca- said...

hiro~
hot kah??
sejukkk kot!

Liquid said...

tolak ujan tu kecini, kat sini dh berapa hari dh x ujan nie uhu

-gadiskaca- said...

liquid~
owwhh yeke??
kt cni ujan xbenti2..da danjer dah~~

Yua said...

kat mana? kat tganu ke? tganu hujan lebat ke skang?

-gadiskaca- said...

haah..kt batu rakit nie..~
dga citer kt jertih dah banjir awk~~~~