BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 27, 2009

.:Ade Piok Besha:.

hohohohoho..
korg ade nmpk tak piok besha dpn hostel kite???
dpn blok Aminah pown ade gak aku nengok..
kecoh ek aku...
tak~~
tapi da mmg siyez mcm bentok piok an??
tgk btol2..
aku siap g ketok2 bende tu ag..
nak masak sape la neh??
huhuhuhuhu..
tapi pada pendapatan aku la..
bende nie tangki air kot ek..
agaknyeee la...
haaaa~~
exam da nak stat..
tekenang-kenang tyme sem2 aku wat blog coz stress nk exam..
hehehehehe..
wish me luck k..



6 comments:

peri2djeju said...
This comment has been removed by the author.
peri2djeju said...

hehe...tu bukan piok..tapi tupperware..k.asni siap masuk ag lam tu..huhu..itu tangki baru ar tu..pasni da tak de masalah air ag kat hostel kita..insyaallah =)

peri2djeju said...

hehe...tu bukan piok..tapi tupperware..k.asni siap masuk ag lam tu..huhu..itu tangki baru ar tu..pasni da tak de masalah air ag kat hostel kita..insyaallah =)

peri2djeju said...

hehe...tu bukan piok..tapi tupperware..k.asni siap masuk ag lam tu..huhu..itu tangki baru ar tu..pasni da tak de masalah air ag kat hostel kita..insyaallah =)

peri2djeju said...
This comment has been removed by the author.
-gadis kacha- said...

hehehehe...tp bntok dye mmg mcm piok kan k.asni...
ingtkn sape nk wat knduri td...
piok siyez besha...