BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Sunday, October 4, 2009

.:Preparation Orang Bujang Wat Kueh:.

Korang~~~
unit aku nak wat sambotan ari raye~~~
whoaaaa....
sonoknyeee~~
tapiiiiii....
aku kne wat pudeng n cocktail la plak...
hehehhehe..
aku nie ne la tau masak~~
tapi demi kelas yang terchenta...
aku blaja ngan mak aku aw~
pasnie ley la bg arep rase..
haaa...
ingt kte xreti msk ke haa???

eh...
nie mcm bukan cocktail ek...
mmg bukan pown~~
nie kueh raye..
alaaa..
kueh cornplakes madu tu...
nie aina yg wat...
cdap gler3~~~~
cayaaaaa la aina..
nak tempah ley kol aina ae...
hehehhe..
guraw jelaa..
kteorg msk sume2 nie gne rice cooker je taw!

haaaaa~~~
nie bawu btol cocktail an~
eh tak ah..
nie puding dye jerk...
nie pown msk gne rice cooker...
abez aku if waden bace....
wahahahahaha..
kantoi...~
1st trial taw!
siyez..xtipooo~~

Dengan bangge dan terharunyeee~~
gadiskaca mempersembahkan "cocktail gadiskaca"
wahahahahahaha~~~
sedaaap jgk la..
kre nak bg kwn2 aku mkn tu lpz la...
nk bg mak mentue, xtawu lg..
hak3...
da miang sgt aku neh!
kpd kwn2 yg membantu..
thanxzzz a lot~~
tidak lupe kpd mak shayer yg memberi resipi yg sangat sedaaappp~~~
lope you lah mak~~