BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Wednesday, November 11, 2009

.:Gadiskaca Hilang Kejap:.

Gadiskaca hilang?????
Kire senang citer..
Aku la hilang???
Hahahahahahaha...
Ari jumaat aritu..
Kalaw ade orang pasan la..
Aku n rumetku hilang di maktab...
Hohohohoho..
Kteorg bkn g mane pown sbnanye..
Juz g tenangkan pkiran yg agk bserabot..
Alaaaa..
Kan exam...~~
Adat la tu kan...
Kpd kwn2 yg risawkan kteorg...
Aku n rumetku mgucpkan jutaan time kaseh~~~
*wink**wink*
Kepada yg risaw la...
Yg tak wisau tu xpe..
At least dapat gak korg stadi ngan aman..
Kteorg g zooo~~~
Tgk gajah...
Hik3...
Gajah chomell taw...
Kpd org yg kami susahkan..
Kami nk mintak maaf byk2..
Msti korg xtntu hale study aritu kan..
Kteorg slamat..
Xde sape nyeh nak ke kteorg yg xlawa neh!
Jgn rsw2 deh..
Haaa..
Kepade org yg kol aku n aku xangkat tu..
Sowie la..
Xde alasan nk ckp la..
Angkt pown tatawu nk ckp ape..
Sooo..better xya angkt..
Bazir plak kdt korg nty..
Panjang nih aku ngomel an..
Soooo kwn2...
Jangan risaw2 dan slamat b’enjoy~~~
(bace ala2 renung2 kan dan slamat beramal~~)

No comments: