BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 16, 2009

.:Mari Merayap Bersame Gadiskaca N Da Geng:.


Hey~~
Lame aku xupdate blog an~~~
huhuhuhuhu..
ok yerk kawan2~~
pada ari ahad yg lalooo...
aku n da two besh model of da year telah berjalan2 dan merayau2....
g mane???
mrayau disekitar Kuale T'ganu jerk..
wahahahahaha....
wat2 mcm kteorg nie pelancong gitu taw~~
eh..
da betol an..
da setaon stengah aku dok ganu..
bkn sume solok aku da g..
bnyk ag tmpt xgi tu....
kne xplore sume2...
klw x, rugiiiiii~~~~~
ok,now aku nk m'perkenalkan model2 kite pade hari ini yerk!








hohohooho~~~
kamie telah merayap dibeberape tempat...
dan aktiviti utame kamie...
amek gambau jek kijenyeee~~~
nak tengok lg???
jap ae..

First Destination~~
Masjid Kristal,Pulau Wan Man....




Destinasi Kedua~~
Taman Tamadun Islam...








Destinasi Ketiga~~~
Muzium Negeri Terengganu...
Bapak Besha~~~






Destinasi Keempat~~
Pntai Batu Burok....








Destinasi Kelima~~
Makan Jagung Kat Dataran SyahBandar....






Last Destination~~~
Minom Air Buah N Jumpe Baby Mashi Chomell.....





Sekian...
Temapahan...
sila hubungi gadiskaca ok~~~
kite g jalan2 next tyme plak ok....

3 comments:

qila~ said...

waaaaaaa,seghonoknye jln2...igt nk pi sne bli tdung,murah2 kn..??
tp x jd ler,huhuhu..

-gadis kacha- said...

haah qila~~
tdong ley tahan la mura2 gak..
batu manjalara tu tinggal 11.90 jek asenye..
kre syurge tdong ah...

-gadis kacha- said...

haah qila~~
tdong ley tahan la mura2 gak..
batu manjalara tu tinggal 11.90 jek asenye..
kre syurge tdong ah...