BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, April 27, 2010

.: Aku Memang Kaca:.

Itu adalah fakta ok~
bukan auta...
NUR HAFIZAH BTE ABDUL RAHMAN...
adalah seorang yg sgt2 sensetif!!!
nampak je cool,tpu sume tu....
dalam ati aku??
ade org tawu??
aku sng sgt2 terasa,tp aku juz pretend xde pape~~
susa jgk kan kwn ngan org sensitip mcm aku..
sume wat,sume sala...
bg meredakan kesensitifan aku,mule lah aku memaki hamun org yg berkenaan...
dan jike jiwe mereke juge kaca...silap2 ley putos kwn taw!
nth laaa...
aku ingt aku boleh,hakikatnyeee!
aku tak boleh!!!
tak bolehhh~~~~
ckp mmg senang...
aku nsehat org tu,org nie..solvekn mslh org tu,org nie..
mslh aku??

sndri xley solve..
lately nie..
nth laaa,ntah..rase kehilangan..
rase dipinngirkan...
ntah..
balasan ke ek~~~
ske ati la nk kate aku raih simpati ke,tarik phatian ke..
aku juz luahkn pe yg aku ase....
aku saket+bf saket+parents bz+homesick+mslh diri = lyfekucakacir~
wani,harap bsabar ye dgn rumet mu ini..
thanxz a lot coz dga sume luahan ati aku~~
kamoo mmg baik~~
to all my clazzmates,thanxzzz sgt for caring me..


3 comments:

ieQa sWetLuv said...

jangan tensen2 tau3 hehe

Nur Qashilla@Yaya said...

sabar taw syg!!!i kn ade..i pn kawan u...ape2 u bley citer kt i...if i ley tlg,i tlg k..;)

gadis kaca said...

ieQA~
thanxz ka..huhuhu,nty g karok k~
qash~
u suda tntu~~~
u kan part tyme lover i~~
huhuhu...