BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 21, 2010

.:Amaran Keras:.

Dengan nafas yg tercungap-cungap entry ini ditaip...
khas aku tujukan kepada rakan2 yang ade basikal kat maktab nie...
hoi korang!!!
basikal korang ade lagi tak????
bek korang g tengok cepat..
orang kate nak jual sape yang tak tuntut basikal dye...
semalam,aku da nampak dah basikal aku dikuarantin kat dalam reben merah..
pagi tadi ingatkan nak alih sebab takot kene jual kan...
memang aku nak repair,masalahnyeeee~~
aku tak de duet la sayang~~~~~~
duit!!
orang klate kate pitisssss!!!
punye la semangat aku bangun pagi tadi sebab nak alih basikal..
tiba2!!!
tiba,tiba keajaiban terjadi~~~~
kekuatan muncul di diri...
dengan bermandikan cahaya bulan....
eh! merepek plak aku nie...
haaaaa...tgk basika i da jadik ape????
nak ngaku pown da segan!
cane nak sorong nie weyh!!
tayar pown da tak dek!!!
mesti mak aku mara weh~~~
semalam dye kol soh aku btolkan basikal,tapi aku malas..
yelaaa,dwet plak takde...
aku pown g pasa malam jalan kaki jek...
haaaaaa...
cane nak dapat kete!
basikal pown tak tejage...
tapi klw kete,kan kite slalu gune...~~~~
kan,kan,kan....
huhuhuhu...
sooo,mestilah aku jage baik2~~
ok lah,till then,bye~~~

4 comments:

perempuan ITU said...

Kenapa sampai jadi macam tu sekali ?


kiri kanan

gadis kaca said...

hehehehe..
dye ckp coz tak selenggare dgn baik..
nseb pas gado2 ngan dorg..
dapat balek beskal tuh!
hu~~~

zuwairiaiman said...

la.. take care gile maktab you.. x selenggara basikal ngn baik pun kene tarik tayar ek?

gadis kaca said...

haa,u tawu nape dye take off tayar i...
coz dye dah bocor,even pam cne pn da xley jalan gak...
bgoz tu mmg la,tp i tkot ble dye kate nak jual....
sayang maaa~~