BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 18, 2010

.:Pe Msalah Ko Haaaa:.

Kan aku dah kate...
jiwe aku kace!
mudah sangat terase ati....
cket2 terase...
sensitip nk mampos!
FRAGILE...
ok,maybe aku yg ta pndai urus diri...
xreti settlekan masalah sndiri..
aku masih bersyukur sebab diberikan lagi nikmat utk aku rase prasaan nie....
perasaan yg aku slalu rase..
tapi....
xtawu nk luah kat sape...
kat ume ade mak,ade abah,ade adik2 yg besh.....
slalu wat aku ketawe....
even aku nga mara dorg,slumber jek aku plak jd bahan....
aku tak kesa tu sume...


Bile aku dicampak nun jauh dari mate mak abah,rase sorg je diri nie...
dulu,mak abah ade,klw xde kwn,zaki ngan tqa ade,klw lapo,kdai ney sntiase bukak,nak ape jek,sume dapat,siap ley tak nak2 lg...
bile da jauh..................................
aku rase segale-galenye.......
aku rase idop susa...........
rase ditindas............
rase ditinggalkan..
keseorangan..
tanpe belas kasihan....
tapi,aku besyukur,masih ade yg sudi kutep aku wat kwn....
trime kasih bnyk2....
aku hargai sangat2...
masih ade yg sudi hiburkan ati aku ble tkenang2 adik kat uma...
masih ade yg sudi bg pnjam bahu ble aku nk nanges...
masih ade yg sudi wat baik ngan aku....
masih sudi annoy aku...
masih sudi tegur aku if tsempak...
masih sudi kwn ngan aku..
trime kasih bnyk2...
p/s : rndu~









4 comments:

tQa said...

kamOO

CHiLL~

-gadis kacha- said...

thanxzz tQa..
waaaaa..mken wndu kat adek..name dye tqa jugak..

qila~ said...

aku rindu juge~
aduiii la...

-gadis kacha- said...

huuu..
kuatkan semangat qila..
ko dkt,anytime je ley jmpe..
aku nie jao taw~~