BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Sunday, January 17, 2010

.:Malam Pertama:.

Opppsssaaa~~~
jgn sala phm plak yerk...
kan smalm aku da ckp nk wat bahan psal pameran islam tuh...
haaaa,nie mlm ptame korg stat wat...
xciap ag pn..
juz wat mane yg mampu~
ngantok la..
nk crik idea 1 hal..
sume otak gersang~
wat???
hahahaha...
otak aku je kot...
xley nk pk plak mlm tuh..
puas gak aku google..
tp mcm xbpe suai coraknyee...
last2 aku serah pade yg pakar...
n aku juz wat pape yg perlu...
dorg nk design bentuk rumah~~~~
siap nk wat langsir lg..
ble selak langsir nmpk la info tuh..
kne men selak2 plak....
bahaye an~~~
hohohooho...

aku tawu wat pasu bunge jek..
bunge pown ika yg wat..
da dasar bute seni~~
nty dlm pasu ade barang...
wah,ade barang???
sape nak,dtg la kat port kteorg..
mane de booth2 nie..
melampau namenye...
dye juz bg board jek...
nry ble da ciap aku tnjok k gmbanye...
b4, aku abeskan entry...
kpd clazmate ai yg nakal sgt2 tu...
jgn nkal2 taw,nty xde org nak~~~
ko sebat pau aku budak!
xpe,ade lori ade bas...
siap la ble ko beli pau...
gerenti aku kan kebas!!!!
wahahahahha...
watch out dude!

No comments: