BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Tuesday, January 26, 2010

.:Nikmat Sangat:.

eelloopp~~
gadiskaca in da houseee...~
lame da xupdate blog,bz blogwalking jep,nk bg nuffnang nek la knon...
yelaaa,ble dlm keadaan gersang duet nie..
harapkan duet mak bapak jelaaa yg mampu..
men hello jek klw duet da abes..
act,aku nk story cket psal kejakonan aku ble tgk tnde right kat tutorial aku nie~~
maklomlaaa..
sejak lepas fm5,jarang da tgk tnde nie kat ketas or buku2 aku...
kecuali la aku or kwn aku yg tande...
zaman skola dulu kan,cikgu yg tande..
sape tak siap kije kolah,kne diri atas kusi....
haaaa..
tgk tu,Puan Saham right tutorial aku....
bangge tu~~~
lately nie aku sangat2 bahagie....
seronok sangat2~~~~
kwn2 aku xjemu2 wat aku ktawe....
ade je perangai dorg yg wat aku geli hati...
ade gak kwn aku yang makin lawa sejak nek PISMP nie...
org len ta pasan sgt kot,tapi pada mate aku...
dye da mken lawa~~
tak lame lagi ade la yg masok minang tuh!
dlu dye low profile jek..
ok,aku pnggil dye "nur" ae..
kang sebot btol2 dye segan plak...
nie aku nk cakap,ko mken lawa la...~~
ai jeles uuu~~~
hahahahaha...
ok lah sume...
caucincau~~~

6 comments:

gambutku said...

nice post.:D

Unknown said...

gambutku...
thanxz..
nty kite terjah blog awak keyh!

mie said...

mne 'nur' nye..
nk knl..hehe.. :)

Unknown said...

mie~
nur tersebut adalah dirahsiakan,namenye adalah nur ....
huhuhu~~

scya lollita said...

ahah .
tbe2 tringat keje bhse arab tawn lpas .

Miss Eyda said...

best! happy jer tengok.. :)