BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 23, 2010

.: 24 November 2010 :.


Kak Longg!!
panggil tqa..mengejutkan aku daripada lamunan mimpi~
aku abngun dengan sangat terkejutttt...
kenape2????
"hantar tqa exam cepattt"
mak mane??? aku tanye....
"mak dah g kije"
aku pon bagun cepat2 then anta tqa g skola...~
tbe2 kannn....
aku rase muar nie dilitupi kabus yang sangat tebal....~
kabus kah???
jerebu kah??
tapi jerebu xkn pagi2 jek ek....

7.30 pagi kat taman aku~~
slalu la kan..aku ase xla kabus cmtu skali....
sbelum2 nie elok jek....
ke, nie kan musim hujan kan....
tebal taw...aku siap bwk slow2 ag....
huhuhuhu...siap bukak lampu~~



haaa...nie kat bandar~~
tgk tu, menara tm tu pon xnmpk full dah~~
tebal kan???
haaa.....ini lah muar~~~~
dah mcm cameron highland...~
bley wat pusat pelancongan dah kannn....



nie plak aku amek tyme nek flight arituu....
kawasan Nilai dari udaraa~~~
btol la kan...tron kat LCCT...
nmpk Nilai la kan dari atas...
heee~~
korang2....
aku ase nk try pakai shawl dgn fesyen yg chomell2 tu laa~
tapi nk pegi mane pakai lawa2 kan...
amek adik dari skola jek kot...
hahahhaha...xpe,nty klw pza rajen pakai,pza upload k gmbar tu~~
>.<

8 comments:

yaya kechiq said...

yeap yeap.. 21 nov ari tuh kat skudai pon macam ni jugak.. lagi tebal.. 100 meter ke depan da xnampak pape da.. rasa macam kat genting pon ada..
ada amek gambar tapi kita xbawak balek usb.. jadik xdapat nak tunjuk.. huhuu

-gadiskaca- said...

nape ek jd cmni??
kt johor je ke yg cmni??
tp rase tyme kat ganu aritu xla cmni pon...hehehehe...xya susa g genting kan~~~ =D

buyat(bebola tomato) said...

huuuu bukan skang a.p.i kt johor memang tgah nek ke?heee naseb bek bangun..kot x cmane adik nk exam

faRiha said...

kabus depan mataku.. haha~~

Kasih Firdaus said...

mmg kabus jer skrg ni

nadzirah aqilah said...

hari tu kat tangkak kan jerebu teruk.. bahaya johor skarang..

misz FaTiN said...

alamak johor dkt dgn mlk..
hope jerebu 2 xpegi ke mlk la..^_^

Pencacai Alim said...

aku xpnh merasa naik kapal terbang