BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 22, 2010

.: Percumaaaa Sajaaa :.


Percuma sajaaa~~~
siyezz....
tak tipuuuu...
kepada pengguna contact lens sekalian yang mahukan lens percumaaa....
cepat register!!
dapat 3 pasang secara percuma taw...
nak tawu cmne???
ok, gadiskaca join ikot nuffnang...
tapi kpd mereka yang xjumpe iklan tu..korang boley daftar kat sini~~

Promotion Acuvue



ok, dye akan suruh daftar dan bertanyakan beberapa soalan...
jawab soalan tu ok...
senang jek soalan tu...xde salah betul nye...



dalam borang tu juga anda perlu menyatakan kedai yang anda pilih...
berdasarkan kawasan yang paling hampir dengan rumah anda...
jangan risau...ade banyak senarai kedai kat situ...



haaaa..niee dah dapat~~
3 pasang taw..tp nie daily punyee...
tak pe lah kan..janji percumaa~~
seronok kan dapat barang percumaaa...
>.<



nie muke gadiskaca tanpa sebarang make up.....
wahahahhahaha.....
dengan mate bengkak....
nie mase nak pergi amek contect lens tu laaa...
kepada kawan2 yang nak mencube...
sila kan lah!
sementara stok masih ade....!
kalau nampak iklan tu kat blog nie..tekan cepat2!!!
Selamat Mencuba!!

7 comments:

tomatokering :) said...

da try isi borang..ngee~ :)

shazika said...

ok ke pakai ni?
takut nk pakai :(

Munirah said...

bensye dpt free..cenggitu je

-gadiskaca- said...

tomato~
haaa,pas2 g redeem taw~~
shazika~
pza xtry ag yg nie~~
tp biase pky ok jek~~
munirah~
haah..tp nie 1 ari jek ley pakai~~

fiq said...

cm best je =)

masjuju said...

dapat 1set je. silap pilih kedai lah =(

-gadiskaca- said...

fiq~
mmg besg pon..free kan~~~
=D
masjuju~
laaa..kan da tulis 3...xpelahh..dpt jugak kan...>.<