BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Monday, November 22, 2010

.: Sangat Bermakna :.


18/11/2010
hari yang sangat bermakna bagi diriku...
bermulanya pertemuan yang sangat bermaknan dan amat dinanti-nantikan olehku...
teramat bahagia rasanyaa....
walaupun ia sekadar pertemuan biasa.....
heee~
aku g dating la wehhhh....
dating org misken...
ahaaa~
due2 pokai,tapi nk date gak..nie la akibatnyeee~~


makan kat warung biase jek ok...jnji kenyang n sedap~
air botol kace beb...
sape kate klw bwk awek kne bwk tmpt grand2??
aku tak pon...rlex jek mkn warung~
nk demand2 wtpe pon..bkn diva ok~~~
lapa sgt tyme tu,xsempat amek gmba nasik ayam dyee...
sedaaap gak laaa~~


lepas mkn aku mengade nk g jusco....heeeee~~
act,kteorg jimat nie bkn ape coz minyak kete jek da rm30...
paham2 la kan...g jusco bli kek bday arep~~
sowie yek..sy xde dwet laa..tu kek kcit jek...
>.<
ntah la...even date kali nie biase2 jek...
tapi aku gembira sangat2!!
**speechless**
juz rasa bahagiaaa~~


Bagi menambah hiburan hati, kami singgah la kt tanjung emas~
kt sane ramai orang men bende2 berlampu nie~~
aku ade gakkkk...~~~
lastik berlampu name dyeee~~
skang arep dah balik kedah n aku kt muar....
cinta jarak jauh~~
ummm....
sape kate cinta jarak jauh xbez??
bez lahhh....!
ade rase rinduuu yang teramaat sangat!!!
sorry la,xbyk gmba dpt amek coz we need some space too~~
gmba bdue mmg xde amek pon date yang nie....
even xde gmba, tp aku puaz ati sesangat~
slalunye..xsah dating kle xde gmba bdue..tp thiz tyme..
sebab saye teramat gembiraaa~
thanxz arep!


6 comments:

Hunny Maldini said...

awww sweeet :)

qila~ said...

setuju! pjj sgtlah best :))

Unknown said...

sweetnye date,,hehe

Elie Lily said...

wah..seronok dating ye :)

phat said...

mane amik air botol long chan tu??hehe

Unknown said...

hunny~
thanxz darl..=D
qila~
same lah ite yeaa???
iszi~
thanxz dear~~~
little cartoon~
heheehhe...manish ek~~
phat~
ade kat kedai mkn tuuu..=D