BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 8, 2010

.: Gadiskaca Jato Saket :.

biasalah~
adat hidup~
mesti ade saket~
btol tak???
bile saket lah kite rindu mak..rindu ayah...
ooo..
time suke2..xde plak ingat mak ayah..
siap melawan ckp lagik!
tulaa bdk skang..
bile dah jatuh saket tatkala jao dgn fmly..
perasaan tu..
tuhan jelaa yg tawu......
tapi aku bernasib baik..
Allah masih sayangkan aku...
tak lah dibiarnye insan hine nie saket seorang diri..
bila saket, Alhamdulillah pasti ade yang sudi membantu.....
itu bukti ALLAH sayangkan aku.......


terima kasih Azzakirat!
kerana sudi menghulurkan bantuan.......
terima kasih kerana sudi mengikut kerenah aku....
dah lame xde org picit aku bile saket.........
maaf sebab buat ko risau....
pandai ko jage aku..
xsmpai satu ari da elok dah....
terima kasih jugak sebab susah-susah masak untuk aku...
aku tarharuuu azza!!
ase nk nanges...
sejuk tak kaki aku tadi??
ehehehe~
setiap bulan aku mmg mcm nie lah..
mungkin lagi teruk..
hanya manusia yang betul2 sabar akan layan kerenah aku....


aku rase bersyukur sangat sebab setiap kali aku saket..
Insya Allah akan ade yang membantu...
aku selalu saket....
demam lah..
saket perot lah..
saket gigi lah...
mcm2 lahhhhh...
Azza, bubur tu sedapp!
ko pndai masak....
nty, aku da pandai masak...
aku masakkan ko, lauk ko suke eyh.....
Terima Kasih Banyak2 Azza untuk hari nie~
Sayang ko Ketat-ketat...
>.<